Thursday, June 3, 2010

Aku Benci Perempuan Mata Duitan!

  • aku memang tidak suka sama sekali sikap perempuan yang mata duitan sperti 'noor maziah saidin' nie..mybe ada lagi perempuan2 lain macam dia dalam dunia nie.
  • dulu masa tahun 2006, dia rampas suami orang and sekarang perangai dia makin menjadi-jadi. kenapa kau tamakankan harta orang??? aku memamg takkan halalkan 1 sen pown yang dia dah gunakan.
  • aku bukan kedekut atau kejam tapi aku bengang. marah aku pada dia tak hilang sampai sekarang. tapi melalui blog nie, aku nak ucap thank you dekat kau "maziah" sebab jaga aku. tapi aku masih ingat sebab kau, mama aku lari dari rumah and hidup susah kat luar sana. sedangkan kau "maziah" bersenang-lenang hidup dalam keluarga aku.
  • sampai hari ini, apa yang kau nak "maziah" semua dapat...aku bukan gila duit tapi aku benci bila untuk aku dengan adik-adik , kau "maziah" KEDEKUT NAK MAMPOS!
  • "maziah" kau bila dengan keluarga kau bukan main lagikan, kau tak malu ke? sedangkan duit yang kau guna tue duit bapak aku????
  • aku malas nak berterus terang dengan kau. nanti lari pulak dari rumah..aku jugak yang kena mara ngan bapak aku..aku harap satu hari nanti bile kau baca apa yang aku tulis nie, kau akan sedar...
P/S; sebab kau noor maziah saidin, aku hidup dalam kesedihan..aku akan maafkan kau bila mama aku maafkan kau. semoga kau akn terus tamak gilakan harta duniawi!!!

No comments:

Post a Comment